No sleep tonight

Jag kan inte sova. Dryyyyyyyygt! Tredje gången jag startar tvn nu, har stängt av den för att det kändes som att det fanns hopp för mig och mr. Blund. Men nej. Falska förhoppningar. Rackarns. Emil sover som en stock bredvid mig, lyckost.

Imorgon ska jag till Jönköping för att gå på Elmia, pappas tjur ska vara med och "ställas ut". "ställa ut en tjur som en hund?" tänker ni nog nu men nej, eller jo, typ. Förutom delen där man är överdrivet dryg över vems hund som har fluffigast svans. Ärligt talat så vet jag inte så mycket om hur "tjurutställningen" kommer gå till, lovar att uppdatera er under morgondagen!

Delar med mig av en bild på söta, tokiga Julia sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0