Onsdagens äventyr

Måste förresten berätta om min onsdag! Vi tjejer på jobbet blev hembjudna till en kollega som tillsammans med en gammal kollega skulle vara våra värdar för kvällen. Det bjöds på fantastisk middag, underbar efterrätt och en magisk upplevelse.

Hemma hos kollega Ola är det nämligen helt fantastiskt vackert. Han har ett fantastiskt hus, en trägård jag inte ens kunnat skapa i min fantasi. Rinnande vatten och en damm, stort lusthus (med värme) och en bastustuga med tillhörande dusch helt utomhus. Att bada vedeldad bastu med tillhörande dopp i dammen, att få njuta av en fantastisk middag i det vackra lusthuset var underbart men det som verkligen toppade min kväll var när jag stod under stjärnbeströdd himmel & fullmåne och duschade (givetvis inte naken) precis brevid den täta skogen -MAGISKT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0