Köpenhamn

Nu tänker jag berätta om när jag var i Köpenhamn för ett par helger sedan. Varför var jag där? Jo, för att jag har ju börjat som konsulent hos Tupperware och varje sommar har de något de kallar för "Jubilee", en stor tillställning med säljare från hela Norden, cheferna och massa inspirerande människor. Totalt var där 1000 platser och för att få åka skulle man ha sålt för en viss summa och rekryterat. And I did. Från mitt team var vi två som åkte, det var min teamledare Linda och jag. Så himla kul att spendera en hel helg med Linda! Vi delade hotellrum och hade superkul. Tack Linda för fantastiskt sällskap!

På fredagskvällen var det Gala-kväll, långklänning, fyra-rätters-middag, show och massa skoj.

På lördagskvällen var det Fun-night med maskerad då alla chip klädde ut sig till samma, vi var grekiska gudinnor.

På dagarna var det konferens med massa pepp, inspo, presentation av nya produkter och massor av "hand-outs" vilket innebär att jag hade massa nya produkter med mig hem :D

Tack Tupperware, tack team Änglatofta och tack Linda för en fantastisk helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0