Min torsdag,

Idag vaknade jag med huvudvärk, har knappt sovit något alls de senaste dagarna då jag jobbat natt. De håller på att borra bergvärme precis utanför så när jag tänkte sova efter min natt höll de ju på. Great success liksom...

När Emil kom hem från jobbet åt vi middag och sen körde vi och hälsade på hans bror och hans fru och deras gulliga lilla unge :) när vi kom hem kände jag mig rastlös så jag tog Smilla och sprang en runda, riktigt skönt!

Efter en dusch kröp jag ner i soffan och drack te, åt nötter och började ta mig igenom första säsongen av NewGirl. Tio avsnitt senare ligger jag i sängen och tänker sova :) Ni som missat denna serie, se den! Så rolig!

Sov gott, S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0