ännu en härlig dag

Vilken härlig torsdag jag haft! Började dagen med att gå direkt från sängen, i stallkkäderna, i bilen och iväg till pappa. Tog in Jenna och mös :) Så härligt detta är alltså.

När jag kom hem var det storstädning! (Okejdå, först bäddade jag ner mig i soffan för att få upp värmen en stund) Iväg och handlande lite, städade och lite senare kom bästis Tulle på middag! Åh, min fina fina bästis <3 Hon är verkligen värd att bli kallad bästis, hon är bäst på is helt enkelt. haha, neeeeeeeej -just kiddar! För att hon är bäst, på att vara min bästa vän. När hon kom hade jag lagat middag, vi käkade och pratade genom det senaste och sen bakade vi muffins! Great success :D

Nu är klockan mitt i natten, jag har läst alla bloggar, kollar allt kul på internet, konstaterat att natt-tv inte är något vidare. Antar att det är dags att gå och lägga sig? Innan jag kommer på att jag ska äta upp alla muffins och bli hög på socker. Hjälp, verkligen dags att hoppa i säng.

Det är fredag nu men det är inte fredag på riktigt förrän jag sovit, vaknat och gått upp. Och I'm out of wine. Hm. Det får åtgärdas imorgon. Katastrof. (;

Ska planera vad jag ska äta till frulle imorgon, somnar lättare då - när jag vet att jag har något gött som väntar :) Imorgon blir det äggmacka och oboy till frulle, mumma!

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan med ridtravaren Hero

Hej! Nu har jag en ny bloggtävling på bloggen där du kan vinna ett 4-pack transportskydd i valfri storlek från Amigo/Horseware värde 545 kr.

Passa på att tävla medans chansen finns! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.se/?p=5419

2012-02-03 @ 10:41:17
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0