Min helg :)

Vilken härlig helg jag haft. I fredags var det party hos min snigel Saga som ska åka till Uppsala ett tag - URGH :( festen var bra iallafall och jag hoppas att hon fick en fin kväll!

Lördagen var full av roligheter. Började med att åka till pappa och greja med Jenna, vi mös & lekte (ja man kan leka med en häst, and don't get me wrong here) och hon var jätteduktig!
Sen var det dags att åka på tårtkurs! Det var verkligen roligt och jag lärde mig massa bra grejer :) och det bästa av allt: man fick tårtan man gjort med sig hem!
Efter kursen var det pizzatajm framför mellon hemma hos Elin & Fidde, där vi sov också för det kändes inte lönt att köra hem eftersom att...

...idag skulle vi på kalas hos Emils mamma och innan dess tänkte jag gosa med Jenna, kändes onödigt att bara köra hem och sova för att köra mot Perstorpstrakterna igen när vi vaknat. Så vi började med frukost hos E & F sen vidare till pappa där jag & Elin grejade med hästarna (Gud vad jag älskar att vara tillbaka i stallet). Idag gick vi en runda med våra hästar, Jenna är så duktig! Hon gör framsteg varje dag
:)
Vidare på kalas, stort grattis till Ingela som fyller år idag!

Nu är det söndagkväll och vi chillar gärnet här hemma!

Hoppas ni haft en bra helg också :)
Lite bilder på detta!

Lägger upp bilderna sen, det vill inte fungera just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0