Tårta på jobbet

Idag när jag kom till jobbet så sa de att det fanns tårta i kylen, inte konstigt att jag älskar mitt jobb! :) innan jobb var jag hos hästarna, fortfarande svinhalt överallt så det är svårt att göra allt som man gör utomhus! Men vi grejade inne i stallet och gick en liten runda på gården :)

Förut brukade Emil & jag köra till Ica på söndagkvällarna och köpa en gammal film och glass, igår kom vi på att det var väldigt längesen vi gjorde det. Fast istället för glass köpte vi Napoleonbakelse, jag har varit sugen på en sån hela helgen och jävlar vad bra den satt igår! Det blev film, "Dumma mej". Shit, det var nog den roligaste filmen jag sett! Ni som inte sett den måste göra det.

Delar med mig av en bild på Jenna,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0