En dag på landet

Häromdagen sov jag hos min syster Elin, det var mysigt! Hon slingade mitt hår och jag gosade massor med Stina. Natten blev ganska sömnlös då jag vaknar väldigt lätt, har väldigt svårt att somna om och inte är van vid bebisljud. Så när Stina vaknade till halv två kunde jag inte somna om. På hela natten. En och en halv timmes sömn. GREAT SUCCESS! Jaja, det var lugnt. Dagen efter åkte vi hem till pappa och lekte med hästarna - härligt. Smilla sprang runt på gården och busade och när vi kom tillbaka hem till Elin kom vi på att vi nog ville ut och gå en runda, vi ringde mamma som också ville följa med. Så en lång runda i skogen så alla hundarna fick springa av sig ordentligt, Elins hund Svea och mammas hund Ella var lagom trötta när vi nästan var hemma men inte Smilla inte, hon bara kutade runt. Haha, när vi kom hem däremot: DUNS ner och sen pallade hon inte röra sig förrän klockan 14 nästa dag typ. Haha, trött hund!


Aerline H stod och såg glad ut i sin hage!


Smilla - full fart!


Julia åker rullebör i en snygg pose ;) haha, gullunge!


Inpackad korv-unge! <3


Het syrra?


Bus!


Vi lärde Smilla att hoppa över Svea, haha! Tyvärr fick jag ingen jättebra bild på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0