Jag vs Blondinbella, haha

Tänka sig att de bästa idéerna alltid föds på natten? Blondinbella tror att de bästa idétimmarna är på morgonen mellan 6-9 men jag håller inte med. Då sover jag helst, och är vaken hela natten och har mina idétimmar då :) Men, alla är vi olika - och det är helt okej. 

När jag inte kan sova på nätterna så drar alltid tankarna iväg och ibland leder de till väldigt bra idéer. Inatt tillexempelt kom jag på att det ska bli ändringar i sovrummet, det finns plats där som vi inte utnyttjar som skulle kunna komma att vara till stir nytta då vissa andra ställen i hemmet är överbelastade med saker.

Så nu har jag en ide om att köpa olika hyllor, jag har mätt och allt och det går! Så det blir två eller tre hyllor där inne, förhoppningsvis -om jag får som jag vill. Emil är fortfarande helt ovetande. Det spelar ingen roll om det blir två eller tre hyllor förresten, för där är plats till tre, det är inte på det hållet det eventuellt skulle vara brist på plats. Så tre får det bli. Enda bekymret är Smilla, det blir lite smalare plats för henne men hon måste ju inte ha sin sänge exakt där hon har den idag, den är ju flyttbar faktiskt. Så  vi får se. Vi får se vad Emil säger när jag presenterar min fantastiska idé när han kommer hem.

Nu ska jag ut med Smilla en runda i det underbara vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0