Full fart

Full fart denna helgen! Igår efter jobbet åkte vi ju till en skog där vi promenerade med Johanna, Matte & hundarna - så härligt med lite vår(?!)sol - man mår bra av sol, av sol får man D-vitamin som man inte får på något annat sätt och av D-vitamin blir man glad & lycklig.

Efter en eftermiddag i skogen åkte vi hem och tinade upp oss i duschen och sen kom ett gäng glada vänner :) Vi spelade spel, drack vin (jag & Z drack vin, grabbarna drack öl, grogg & whiskey och stackars Alexandra körde) och snackade en massa skit. Och kollade lite på Gladiatorerna, tydligen jävligt viktigt att man inte missade detta. När vi spelade spel spelade vi tjejerna mot killarna och totalt sett vann vi tjejer - såklart!

Idag var det upp och hoppa 04.50 - dags att jobba! Tur att jag älskar mitt jobb, annars hade det inte varit gött att jobba när man druckit vin & tequila till klockan ett på natten.

Efter jobbet idag åkte jag hem till min kära mormor & morfar - de är bäst <3 Jag frågade morfar om han såg mormor som han gjorde när de var nykära och då svarade han "Nej, för hon är så mycket bättre idag" åååååhhhhhhhh!

Här kommer lite bilder från skogsutflykten,


Johanna busar med hundarna i väntan på grillad korv


Johanna & Ceasar :)


Grillaaaarn!


Korv.


Ceasar ville också ha korv..

Tjoho, glad söndag på er! Nu ska jag äta, för nu har min killa lagat mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0