Glad torsdag

Torsdag. 

Idag började jag dagen med att gå upp tidigt för att ta ut valparna och krama Emil hejdå som är i Vimmerby nu, sen gick jag och la mig en timme till (vad gör man uppe klockan sex när man är ledig liksom?). När jag vaknade tog jag Smilla och sprang en runda sen dags för frulle.

Duschad och klar körde jah iväg och fixade lite grejer och sen fick jag besök, så trevligt!
Först besök av en arbetskamrat och sen kom fina Linda med sina gulliga barn Amanda & Matilda.

Fika, bus och skratt - tack för en jättehärlig eftermiddag!

Delar med mig av två bilder på gulliga Matilda som tyckte att sand var jätteskoj :) (hennes mamma tyckte kanske att det var mindre skoj sen när hela bebisen var täckt av sand, haha)




Nu ikväll har Erika bjudit på middag, hemmagjorda grillade hamburgare - MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0