Hej lördag

Hejhej alla glada människor! (och flugor som sitter på skärmarna och läser)

Idag har jag bakat en tårta som ser ut som en jättestor cupcake, väldigt söt!

Det händer mycket nu som gör att jag mår som en berg-och dalbana.. Fort ner och fort upp (och nej, jag är inte gravid). Håller jag inte mig sysselsatt är det crash boom bang direkt. Vet inte varför, och jag pallar verkligen inte ha det såhär.

Men, don't worry be happy som det alltid har hetat. Gosh vad jag saknar Sylvia.

Bla bla bla. gnäll & bekymmer. Sorry.

I onsdags hade vi grillkväll med jobbet som Mia & jag hade ordnat med tipsrunda, lekar och mat. Alla såg ut att ha väldigt trevligt och vi har bara fått höra positivt om vår insats så det är ju kul! Vi började halv sex och vid nio, halv tio-tiden var alla nöjda och gick hem. Nästan alla iallafall, vin & tequila för min del! TJO-HO-HO!

Här kommer lite bilder iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0