Update - tårtor

Jag har fyllt år också - tack till alla er som grattade mig! Sofia på mitt jobb fyller år nästan samtidigt och då gick det ju faktiskt inte att göra annat än att ha ett kalas på jobbet :) Tillsammans fyllde vi dessutom 50 så något annat är kalas var ju inte acceptabelt ;) Långt i förväg (ca 1 månad) satte vi upp inbjudningar överallt på jobbet med en bild på två prinsess-barbie-dockor där vi hade klistrat in våra egna ansikten - skitsnyggt! haha!
På kalaset var det korsord som vi gjort själva som handlade om oss, tårtor som såg ut som prinsessorna på inbjudan, massa muffins, saft med fetliga sugrör, ballonger överallt och en massa mer. SÅ himla lyckat! :) Har bara lagt in bilderna på tårtorna änsålänge, lägger upp lite andra bilder från mobilen sen :)

I söndags hade jag släktkalas för min släkt, tårtorna jag gjorde då glömde jag ta kort på - typiskt! Fick många fina presenter :) Min nya fina vän Linda (som också är min Tupperware-teamledare) var också på mitt kalas, så himla roligt att hon ville komma! Hon är ju faktiskt så gott som familj med tanke på att jag pratar med henne mer än vad jag gör med någon annan i min familj! :)

På min födelsedag fick jag presenter av Emil, inga dåliga presenter ska jag säga! En jättesnygg och jättesmart termosmugg och en KitchenAid (!!!!!!!!!!)! Tack tack tack min fina fina kille :)

Fler bilder kommer som sagt men här är bilder på prinsesstårtorna iallafall,











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0