Update.

Det var torsdag när jag körde hemifrån och kommer vara fredag när jag kommer hem - awesome! Ja, jag jobbar natt. Innan jobbet körde jag inom bästis, blir lika glad av att träffa henne varje gång! Hon ger mig någon slags energi som jag inte riktigt kan förklara. Bästa bästis! 

Igår var Sylvia & Lilla på besök, supermysigt! Sylvia är ju en galet saknad människa alltid och Lilla var en fantastisk bonus att hon också hängde på :) Vi löste världsproblem och åkte runt på bebis-sightseeing, först hemma hos mamma och gosade med valparna och sen hos Elin och gosade med Stina och kattungara. Det är verkligen fullt av bebisar i Oderljunga nu! Man blir varm i hjärtat av valpar & källingar, och av underbaraste Stina såklart. 

Sommarjobbarna har kommit nu och eftersom att ingen har gått på semester ännu så är vi två mer än vanligt på vårt skift, båda våra sommarjobbare har varit här förut så det tog inte så lång tid för dem att komma in i det igen - skönt! De är så duktiga så :) 

På tal om jobb & sommar, snart fyller Sofia på jobbet år och snart fyller jag år. Vad gör man då? JO, man fixar kalas på jobbet! Så nu har vi gjort superfina inbjudningar som vi ska dela ut ;) Jag har fixat utdelningen till alla skiften genom att sätta upp inbjudan i allas kylskåp och kontoret får Sofia ta hand om - INGEN får ju missa detta!! ;D Kommer bli fantastiskt - såklart. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0