Bullar & Vin

Kan börja med att säga att jag inte vet varför det blev som det blev med bilderna i förra inlägget, blir konstigt ibland när man bloggar med mobilen. Sorry för det!

Nu kommer det låta som att jag inte gör något annat än bakar nuförtiden men idag provade jag att baka sockerbullar. Sånna med vaniljgegga i ni vet? Har alltid trott att det skulle vara jättesvårt? Men ikke! Lätt som en plätt! Bautagoda blev de dessutom - great success!

Nu dricker jag vin. Brukar alltid köpa sorter jag inte provat när jag handlar på systemet och sist fick jag med mig en flaska av Drostdy-Hof's röda, no success. Inte så gott tyvärr.. Menmen, better luck next time!

Hoppas ni också haft en härlig goda-bullar-och-vin-torsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0