I'm back

Oj, nu var det verkligen längesen. Och när det är längesen så blir det inte av för att man inte vet vart man ska börja. Men nu jävlar! (nu har Tulle tjatat länge, haha) Antar att hemligheten är att aldrig sluta? ;) 

I mitt liv händer det massor nu! Har precis målat naglarna tillexemplet :) haha. Nej men det händer massa annat kul också. 

Håller på att rida in Jenna - det går bra. Hon skadade sig i hagen för någon vecka sedan så att hon fick vila i nästan två veckor vilket gjorde att vi tappade lite. Men nu är vi igång igen, första dagen idag efter vilan och jäklar - hon var pigg. Eftersom att hon vilat i två veckor så förstod jag ju att hon skulle vara lite smågalen så jag longerade bara henne idag och det var nog tur för hon bockade och var helt fjörig! Skönt att springa av sig i det fina vädret kanske :) 

Jag har börjat sälja Tupperware
- wow vad kul det är. Jag hade tupperwareparty hemma hos mig (jag hade bokat så att det kom en säljade hem till mig) och då blev jag sugen på att prova. Linda som var hemma hos mig och demonstrerade fick mig att hoppa på tåget som säljare i hennes team och änsålänge har jag inte ångrat mig. Jag började vecka 12 så det är ju sex veckor sedan nu men jag har redan hunnit med en hel del och jag har skitkul. Åka runt och träffa en massa nytt folk, stå och prata om en massa bra produkter, att ha en så fantastisk teamledare, men framförallt som omväxling från mitt "riktiga" jobb - toppen! 

Förra helgen var jag med på FashionZoom, ett modeevent med kläder, styling, blommor och sjukt mycket energi. Ett stort tack till Frida som är underbart bra och cool som stod för stylingen. Jag fick en skitsnygg frisyr med midsommarkrans - lovar att lägga upp bilder när de finns tillängliga :) 

Det var väl i stora och ytliga drag vad som händer och som första-inlägget-på-länge känns det som lagom med info :) 

Lovar att lägga upp lite bilder snart också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0