Just det,

Trillade och slog axeln som fan i somras och det har inte blivit bra så jag tänkte att det var lika bra att kolls upp det.
Bokade en tid hos en ortoped som skickade mig till en sjukgymnast.
Har träffat sjukgymnasten några gånger nu och han blir snart galen på min axel. Den beter sig annorlunda varje gång och är bara helt knäpp.
Sist jag var där, i tisdags, tejpade han den som skulle ge mig stöd och välbefinnande, igår tyckte jag att det gjorde mer ont än vad det kändes skönt. Vad gör man då? Jo, sliter av tejpen som satt som faaaaaan. Menmen! Ringde såklart sjukgymnasten innan och "bad om lov" och han höll med mig. (Såklart;))

Så nu är tejpen av men inte fan är det skönare för det. Bara att kötta sjukgymnastik-övningar och hoppas på det bästa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0