Tiden går för fort

Vet knappt var jag ska börja, har ju hänt massor sen sist! Sist var jag på Väla med Bästis och helgen efter det gjorde jag tårtor, var på kalas, var på fest och firade fars dag :)
I veckan har jag jobbat, jobbat, jobbat, packat & grejat för fullt! Och varit med Bästis :)

En extremt sammanfattad vecka, haha!

Nu har vi börjat tapetsera i huset, imorgon ska vi måla och snart flyttar vi!

Kommer ni ihåg att jag sa för ett tag sen att jag skulle berätta en sak för er? En grej som var "nu jäklar händer det grejer"? Nu tänkte jag berätta det!
Som ni vet har jag jobbat som konsulent hos Tupperware sen April i år, nu är jag teamledare! Känns lite pirrigt men bra, härligt med nya utmaningar :)

Såååå, Walli Walli to y'all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0