Onsdag

Idag var jag med Elin & Fidde när de skulle klippa sig och passade Stina som var busig som vanligt :) Hon är så söt och duktig minsann, hon kunde tillochmed äta ett päron helt själv! Haha, jag brukar inte hänga så mycket med barn så jag vet ju inte hur "imponerande" det var egentligen men jag tycker att det var väldigt duktigt av lilla Stina som bara är ett år! :)

När de var klara hos frisören bjöd vi dem på middag och hade det trevligt!

Kollade på premmen av den nya serien Scandal på kanal5 nu ikväll, verkar ju vara helt okej! Svårt att säga efter ett avsnitt men änsålänge verkar det bra :)

Imorgon ska jag upp tidigt och simma tänkte jag, vi får väl se imorgon om den planen håller.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0