sen sist,

Nu har det hänt mycket igen men av förklarliga skäl (faktiskt) har jag inte bloggat på ett tag. Det har minsann varit full rulle.
Förra veckan var jag på kurs på en båt (!?) med jobbet. Vi var fem stycken som åkte upp till Stockholm i måndags där vi åt middag och sov på hotell. På tisdagen skulle vi träffas på färjan klockan 10 och sen var det kurs hela dagen, finmiddag på kvällen och full fart halva natten :)
På onsdagen var vi på finskt vatten när vi vaknade och kursen slutade ganska tidigt så att vi hann gå av en sväng i Helsingfors om vi ville vilket Sofia & jag gjorde - vi shoppade och turistade lite.
På kvällen var det dags för middag igen och sen var det show & drinkar tills vi blev trötta och gick och la oss :)
Torsdagen var kursens sista dag och på eftermiddagen åkte vi till Gallerian i Bromma och shoppade lite innan vi skulle flyga hem. Blev lite strul med flyget så Mattias & jag fick flyga till Malmö istället för Ängelholm och sen ta taxi till Äholm där Emil fick hämta oss.
Detta var en väldigt kort version av Finlandsbåt-kursen men den får duga sålänge. Det kommer att komma mer när jag presenterar min nya vän Linus för er :)

I fredags jobbade jag och sen åkte Emil & jag och kollade på ett hus och sen åt vi middag i Oderljunga.
Körde hem tidigt och då överraskade Emil med romantisk ljuskväll hemma <3 Sånna kvällar får mig att bli nykär.

I lördagsmorse packade jag väskan igen och körde till Ullared med Mamma, Malin, moster Åsa, Svampen, kusin Erika, kusin Lina & André. Där skulle vi stanna tills på söndag i en stuga som vi hyrt där. Galet mycket folk inne på Gekås i lördags så det var skönt att veta att man kunde skita i det och åka dit dagen efter och "bli klar". Lördagskvällen bjöd på tacos, sällskapsspel, vin och många skratt!

I söndags bar det av hemåt, kom hem vid sju och köpte mat med mig hem och söndagsmös med Emil som hade städat allt utom sovrummet (där är det mest mina kläder och väskan från finland så bäst att han inte rotar i det).

Igår var det måndag och jag jobbade hela dagen (06-22) så det blev inte mycket annat gjort då!

Tisdag idag och jag fixade lite ärenden innan jobbet, blev klar tidigt och hann umgås lite med mina systar på ICA och snart är det kväll.

Alltså: effektivitet is the shit.

Kommer bilder och sånt!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0