Sjuk...

Japp, idag är jag sjuk. Drygt!!! Vaknade mitt i natten med världens magknip som inte ville gå över. Som fortfarande inte gått över...

Så idag har jag inte fått mycket gjort minsann.

Smilla är en så förstående hund. Hon känner att jag inte mår bra och kräver ingenting av mig. Hon tjatar inte om att gå ut, hon hetsar inte och vill busa och hon bara gosar! (Jag har ju såklart gått ut med henne)

Kan ju berätta lite om helgen :) den som har varit alltså.

I lördags kom Soffan & Frille hit, vi åt mat, spelade spel, pratade känslor (haha) och hade en riktigt trevlig kväll :)
På natten skulle jag köra och hämta Emil i Helsingborg och jag måste ha kört svinfort för klockan var lika mycket när jag kom hem som när jag körde!
Vad hände där liksom?! Jo, vintertid hände :)

Det var helgen. Eller ja, lördagen iallafall.

Vi hörs imorgon! :)

Bilder sen i lördags: Linus går i high-heels!
& Sofia äter "cp-tunga"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0