Workout

Idag var jag ute och sprang en ganska lång runda, finns faktiskt bra rundor att springa här. Mest asfalt tyvärr (om man inte vill springa bland stubbar och sånt) men ändå i skogen. Mysiga rundor faktiskt, perfekt om man vill rensa huvudet lite och det behövs ju faktiskt ibland.

Smilla följer med mig såklart, hon älskar att springa i skogen :) Så fort jag tar på mig träningsbyxorna blir hon helt övertaggad, haha söthund! På rundan vi sprang idag finns dessutom ett ställe hon kan bada på, Tjoho! , och en lång sträcka där hon kan springa lös vilket är extra bra!

Skogen är fin på hösten - löven är färgglada, massor av djur och när svampsäsongen är över luktar det gott också. Mitt i svampsäsongen luktar det minsann inte gott i skogarna!

Hösten är en tacksam tid för träning - det är inte för varmt för att springa och inte heller för kallt. Det är extra skönt att komma in efter ett pass ute i regn & blåst och te är godast på hösten. Speciellt om man sitter nyduschad i morgonrock med trötta ben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0