Party party!

Nu har jag varit på olika slags partyn tre dagar i rad. I lördags var det tjejkväll/bytarparty hemma hos Johanna.

Bytarparty går till på följande vis: alla som ska komma rensar garderoben innan de kommer och tar med det de inte längre vill ha/använder. Man går runt och kollar igenom alla grejer (som kan vara allt möjligt, i detta fall allt från parfym till fina klänningar) och ser om man antingen kan byta grejer med varandra eller om man kan köpa/sälja av varandra. Riktigt roligt! Även om jag har tröttnat på ett plagg så kan det ju vara helt nytt för någon annan :) jag fyndade många fina saker! Blev nya skor, en väska, två klänningar, ett armband, en blus, en topp och några tröjor :) tror jag fick med allt!

Igår var jag på smyckesparty hos en tjej som gör egna smycken tillsammans med sin man. Han är silversmed och hon är väldigt duktig på att skapa fina smycken med glaspärlor av alla olika slag. Kanske inga fynd där då det var ganska dyra smycken men jag köpte två jättefina halsband :)

Håller ju fortfarande på att bygga upp en ny fin samling av smycken då alla mina gamla blev stulna.. Men, kul att köpa nytt! :)

Idag då, när jag berättade för Emil att jag skulle på ännu ett party så skakade han bara på huvudet och tyckte jag var helt knäpp.

Idag var det klädesparty! En duktig kvinna som heter Pia har en butik ute på landet med massa märken som det inte säljs i alls många andra butiker i Sverige. Hon visar själv alla kläderna och visar upp många snygga outfits :) väldigt roligt! Eftersom att jag fyndade så mycket kläder på bytarpartyt så nöjde jag mig med en scarf och några smycken idag.

Nu har jag många nya fina grejer :)

Sov gott!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0